Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Weekend Activities #1

Τι θα κάνεις αυτό το Σαββατοκυρίακο;

Τούτο το weekend είμαι πολλά busy! Έχουμεν και λέμεν:


  • Να καθαρίσω το δωμάτιο μου (τούτο είπα και το προηγούμενο σ/κ, εν ακόμα ένα χτιτζιόν)
  • Να κατεβάσω το καινούργιο το The Sims 3 University
Εν τέλειο! Εν πιστεύκω πως εφκήκεν επιτέλους! Wow! Κατεβάζω το τωρά αλλά λαλεί ότι εν να του πάρει 20 ώρες (whaatttt?). Can't wait for it! Ασπούμεν, ΕΝ ΤΕΛΕΙΟ!


Πως να κάμω τον πρώτο μου φοιτητή; Science-major ή μήπως Arts-major; Να τον κάμω geeky ή party animal;

  • Να πάω στην συναυλία μίας πολλά καλής μου φίλης, της Μαίρης (ξέρω την που την πρώτη τάξη του δημοτικού!).
  • Να πάμεν να πιάμεν τον φίλο της Μαίρης, τον Πάνο (ο εαυτός μου σε αρσενικό).
  • Να πάμεν όλοι μαζί στο talent show του σχολείου μου (θέλω να πάω νωρίς-νωρίς να πιάσω καλή θέση, μάντεψε ποιος εν να λάβει μέρος!).
  • Να φκω μετά με τα παιδιά του talent show για drinks (η μεγάλη νύχτα! Πρέπει να κάμω κίνηση πόψε! Wish me good luck).
  • Να έρτω σπίτι sober και hopefully χωρίς regrets (πλις κάμε να παν τα πράματα καλά).
  • Να ξυπνήσω νωρίς για να βοηθήσω τις κυρίες (βλέπε ροκόλα και μαμά) να σάσουν το σπίτι για το κάρνιβαλ πάρτυ της ροκόλας.
  • Να παίξω Sims τρεις ώρες συνεχόμενες (αν καταφέρει να κατεβεί ως τότε).
  • Να ετοιμαστώ για το πάρτυ.
  • Πάρτυ!!
  • Να βοηθήσω τις κυριές (πάλε) να καθαρίσουμεν το σπίτι μετά που το πάρτυ.
  • Να τις κλάσω τελικά και να πάω να θκιαβάσω για το διαγώνισμα μου.
Αυτάαααα.....

The Sims 3 University - - - 23% downloaded

Υ.Γ. Πιστεύω πρέπει να κάμω ένα νέο page που θα έχω γραμμένους ούλους τους ήρωες με τα nicknames τους και λία λόγια για εκείνους.

Ένιγουέι,

Όπως λένε και στα Simlish, DAG DAG




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου