Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Thank you

Έγινεν κάτι στο σχολείο μου τελευταία το οποίο μας ταρακούνησε όλους. Εξαιτίας της κατάστασης που με έφερε αυτό το περιστατικό σήμερα πέρασα την μέρα να παρατηρώ όλες τις μικρές λεπτομέριες στην καθημερινότητα μου.

Μπορεί να είναι λίγο κλισέ αλλά θέλω να πω ένα ευχαριστώ σε κάποια άτομα-σκιές.

Ένα ευχαριστώ σε τζίνον τον λεωφοριατζή του ΟΣΕΛ που περνά που την στάση μου κάθε πρωί και όποτε σταματά, λαλεί μου καλημέρα, ρωτάμε αν είμαι καλά ή περιπαίζει με επειδή είμαι τουρτούρα.

Ένα ευχαριστώ στον ένα από τους τρεις λεωφοριατζίδες μου, ο οποίος εκείνος ο ένας με περιμένει μέχρι να κάτσω στη θέση μου (πίσω πίσω επειδή είμαι μεγάλη τωρά) και δεν ξεκινά απότομα όπως τους άλλους (είσαστε γάροι εσείς οι δύο by the way, γελάτε αμαν με θωρείτε να κάμνω σέρφινγκ;)

Ένα ευχαριστω στον μέντορα της τάξης της παρέας μου, ο οποίος ανέχεται τις πρωινές μου πελάρες και με αφήνει να κάμνω μέντορ-τάιμ στην τάξη του. Παράλληλα ένα ευχαριστώ στην δική μου τη μέντορ η οποία εν πολλά κουλ και άνετη και αφήνει με να απολαμβάνω τζίνα τα έξτρα δέκα λεπτά με τους φίλους μου.

Τέλος, ένα ευχαριστώ σε τζίνη την καθαρίστρια που καθαρίζει την πιο κρύα του σχολείου τάξη που κάμνω Ιστορία, η γυναίκα πάντα βάζει μας τις ευχές της όποτε σχολάνουμε.

2 σχόλια:

  1. Εν για το μωρό που εχάθηκε που λες; Πολλά άδικο.
    Δεν ξέρω αν είναι τούτο που σε έκαμε να το γράψεις, αλλά κάτι τέτοια κάμνουν σε να καταλάβεις και να προσέξεις πράματα που δεν τους έδινες την αξία που έπρεπε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. kai su GS teknon mou?
    Simple things are awesome. We should all learn to appreciate them more often ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή