Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Love and other Demons #3: Deep down I knew it

Ναι, ναι... όι, σωστά εκατάλαβεν το ένστικτο σου, "Εν επίεν καλά". Τωρά εκατάλαβες γιατί άργησα τόσο πολλά να γράψω την συνέχεια που δαμέ; Επειδή I couldn't bring my heart να κάτσω να γράψω το fairytale gone wrong.
Ειλικρινά, επειδή νιώθω ότι εβαρέθηκες κι εσύ να θκιαβάζεις ούλες τις αποτυχίες μου στον ερωτικό τομέα (και ακόμα εν είπα ούτε τις μισές) εν να προσπαθήσω να είμαι όσο πιο σύντομη.


  • Για το ραντεβού εσάστηκα, όπως την κοκόνα. Ως και το μαλλί μου έκαμα το σε waterfall braid και έβαλα και τα shorts μου. Εξούρισα τα πόθκια μου για τζίνον ασπούμεν! Εβάφτηκα, εσάστηκα, ελούθηκα τα deodorant κλπ. Ήθελα πολλά να τον αφήκω άφωνο την φορά που ήταν να με πρωτοδεί.
  • Είπαμεν 8 να βρεθούμεν στο mall. Εγώ ήθελα να είμαι οχτώ τακ πας την ώρα μου! Επειδή πάντα είμαι συνεπής, ήθελα τον να το δει που την αρχή. Σύμφωνα με τον Άππαρο τζίνος εν να έπρεπεν κανονικά να ήταν τζιαμέ που τις παρά τέταρτο. Εγώ πάντως, ήμουν τζιαμέ που τις οχτώ, αλλά ο κύριος, που μένει και Λατσιά (τέλια δίπλα ασπούμεν) οχτώ εξεκίνησεν και ήρτεν στις 8.10. Όι, εν έκατσα τζιαμέ να τον περιμένω. Είπα ψέματα ότι κι εγώ άργησα λίον και έμεινα μες το αυτοκίνητο. Το γελίο πιο είναι, 8.13 εκατέβηκα να τον συναντήσω, και τζίνος έκαμεν ένα συγκρατημένο παράπονο της φάσης ότι επερίμενεν με.

  • Η συνέχεια του ραντεβού ήταν πολλά απλή. Εκάτσαμεν τζιαμέ στο παρκούι εμιλούσαμεν για τα άστρα και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. Μέχρι και που ήρτεν η ώρα για την η Σταχτοπούτα να φύγει με την κολοκύθα της.
  • Θα μπορούσα να σου πω για τα ρομαντικά μικρά συμβάντα κατά την διάρκεια του ραντεβού που έκαμαν την ανέμπειρη καρδιά μου να φτερουγίσει και να πάρει ηλίθιες ελπίδες, όπως όταν γαργαλούσαμε ο ένας τον άλλο, όταν ήρθαμεν στήθος με στήθος για να δούμε καλύτερα την διαφορά στο ύψος μας κλπ. Κάπως έτσι, είχεν skinship το ραντεβού, ειδικά αν μετρήσεις και τις φάσεις που του επείραζα τους μυς του.
Exploit every opportunity possible to be a pervert
  • Αναλόγως εσυμπεριφέρουμουν αρκετά θηλυπρεπής και μερικές φορές έκαμνα του κάτι που θα περιγράφονταν μόνο ως "χαριτωμένες φατσούες".
Ίσως να εφοήθηκεν το πλάσμαν, να ενόμισεν "Τούτη εν possessed"
  • Όπως εσυζητούσαμεν σε κάποια φάση επέταξεν μου κάτι άκυρες κουβέντες, "Εγώ εν θέλω σχέση", "Εγώ εν νομίζω να παντρεφτώ ποττέ"
Και μέσα μου ήμουν κάπως "ΧΑ?! Εν κουβέντες που πρέπει να μου λαλείς εμένα στο πρώτο μας ραντεβού;"

Την επόμενη μέρα, ερώτησα τον μέσω μυνημάτων, γιατί ακριβώς να μου πει έτσι πράμα; Και έσυρεν μου το "Εν νεν εσύ που έχεις το πρόβλημα, εν εγώ" (τίπικαλ αντρική μαλακίσιμη ατάκα νάμπαρ ουάν), "Απλά δεν νιώθω έτοιμος για σχέση" (νάμπαρ του), "Θέλω όμως να μείνουμε φίλοι" (και το τελευταίο και πιο κορυφώδης, νάμπαρ ΘΡΙ που ναν οι ώρες του). Το γελίο της όλης υπόθεσης ξέρεις πιο είναι; Ότι εγώ, ΔΕΝ θέλω σχέση τωρά. Θέλω σχέση ΜΕΤΑ το καλοκαίρι. Επίσης, τζίνος ήταν potential-romantic interest, δεν είχεν φτάσει ΚΑΝ στο επίπεδο που ήταν να είχα ξεκινήσα να τον φλερτάρω. Και το ακόμα πιο ξεκαρδιστικά γελίο είναι ότι ο ΙΔΙΟΣ είχεν στην δεύτερη εβδομάδα που εμιλούσαμεν ζητήσει μου να τα πιάμεν κι εγώ ήμουν κάπως "Κάτσε πρώτα να σε δω και που κοντά ασπούμεν". Απλά νομίζω, όπως συμβαίνει και με τους περισσότερους της ηλικία του, εχέστειν πάνω του.

Μετά που τζίνη την ημέρα είπα ότι εν θα του ξαναμιλήσω εκτός και αν κάμει τζίνος την πρώτη κίνηση και αποδείξει μου ότι πραγματικά θέλει να είμαστε ΚΑΝΟΝΙΚΟΙ φίλοι. Να μεν στα πολυλογώ, δεν μου εμιλούσεν. Και ξαφνικά εξεκίνησεν να κάμνει like και comment πέρκει σε όποια θηλυκιά έκαμνεν post φωτογραφία της με visible τουλάχιστον 50% του στήθους της.
Επειδή εξαναπέρασα τα τούτα στην πρώτη μου σχέση (όσοι θυμάστε που το παλίο μου το μπλογκ) εν είχα όρεξη να τα ξαναζήσω και μάλιστα για ένα άτομο που εν νεν τόσο σημαντικής αξίας στην ζωή μου. Θκιο λεπτά εδιάγραψα τον και παραίτησα τον τέλια. 


Όλοι μας όμως κάτι μπορούμεν να μάθουμε από τις εμπειρίες μας. Τι κέρδισα από αυτή την ιστορία είναι τα εξής tips.
  1. Μεν δημιουργήσεις μία σχέση στην οποία η περισσότερη επικοινωνία γίνεται μέσω messages. Εν πιο εύκολο για τον άλλον να σου πει πράματα που σε άλλες περιπτώσεις ήταν να σκεφτεί θκιο φορές πριν τα ξεστομίσει.
  2. Εν είσαι στην θέση να ανέχεσαι και να κάμνεις υποχωρήσεις. Άρκησεν ο κύριος, να έβρει μια σωστή δικαιολογία ιδε μη ξεκινά να χάνει "πόντους".
  3. Οι άντρες φούνται με, I'm too much for them. Κι όντως, την πρώτη φορά που με γνωρίζει ο άλλος, και βλέπει μόνο την εξωτερική μου στρώση, βλέπει μία ψηλή, εμφανίσιμη, έξυπνη, αθλητική, με χιούμορ και προσωπικότητα. Μπορώ ήδη να ακούσω τον ανδρικό εγωισμό να ουρλιάζει. Έχω τα κακά μου (και εν αρκετά) απλά ξέρω να τα χώνω τουλάχιστον στις αρχές όταν γνωρίζω κάποιον.
  4. Τα πρώτα ραντεβού να τα κανονίζεις με παρέα.
Αυτά βασικά. Πάντως τωρά είμαι σε μια φάση όπου "πιέζω" ούλους γυρών μου να έχουν τα μάτια τους δεκατέσσερα για τζίνον τον άντρα των ονείρων μου. Έχω μία μικρή λίστα με το τι ζητώ:
  • Πρέπει να εν πιο ψηλός που 180. Τίποτε πιο κοντό.
  • Πρέπει να έχει γυμνασμένο κορμί. Εντάξει, εν ζητούμεν να εν και ο Σβατσενέιγκερ στα νιάτα του αλλά τουλάχιστον να μεν έχει κοιλιά.
  • Να μεν έχει σπυράκια στο πρόσωπο του. Seriously, just no.
  • Το IQ του να μεν νεν διψήφιος αριθμός.
  • Να εν καθαρός - πλις όι κίτρινα δόντια.
  • It is highly preferred να εν κουκλίν, αλλά και next-door neighbour standard πάλε κάμνει μας, φτάνει να τηρεί τα πιο πάνω.
Αν έβρεις κανέναν, πλις, απήγαγε τον και φέρμου τον, ξέρω πως να στον κανονίσω μουχαχαχχαχαχα

Άσχετο αλλά ΠΡΕΠΕΙ να το σχολιάσω! Στο mall, πέρκει να ήμαστουν οι πιο μεγάλοι. Ήταν γεμάτο με μιτσιούς του γυμνασίου. Στο παρκούιν εν ακόμα χειρότερα! Ειδικά κάτι πρωτεούθκια που μου εκάπνιζαν τζίολας ενώ δαμέ ακόμα φακκούς εν είχαν βάλει στα μάθκια τους ασπούμεν και ήταν κάτι fail μωρά που εμάχουντουν να το παίξουν δήθεν καμπόσοι ενώ εφορούσαν τα γυαλάκια τους και τα σιδεράκια τους. Ήντα ένας είπεν με τζιόλας κυρία... Εν ασχολήθηκα μαζί τους αλλά μέσα μου ένιωθα old... and murderous.

Εν εθελοντική εργασία για το καλό της κοινωνίας μας που κάμνω ολάν!!

Εν τραγική η κατάσταση όταν τους είδα τζίνους τους μιτσιούς/μιτσές. Μα καλά, έχει περιπτερά που πουλά στο δεκατριάχρονο τσιγάρα; Και τζίνες οι κορούες, τέλια ανώριμες! Να κυκλοφορούν σε packs των τριών με το κινητό στο χέρι ούλη την ώρα, την φανέλα την κοντή που φκάλει σε κοινή θέα τα κάλλη της πεσμένης κοιλιάς τους και να φωνάζουν και να γελούν με μια εκνευριστικά τσιριχτή φωνή γιατί στο τζιμισμένο μυαλό τους τούτο θεωρείται flirting.
Χάνω κάθε ελπίδα για τους νέους μας (λαλώ έτσι κουβέντες ενώ ακόμα έχω το teen στο τέλος της ηλικίας μου).

Ένιγουέι, κλείνω το ποστ με μία πιο ευχάριστη νότα, ο Σβατσενέιγκερ στα νιάτα του.
Happy Coming Week


6 σχόλια:

  1. wait waiiiiiiit!!
    -εζήτησε σου να "τα πιάτε" μέσω φέισμπουκ; μέσω μηνύματος; ενόμιζα εξεπεράστηκε επιτέλους.. Μόνο τζιαι μόνο που τούτο....
    -Τονίζω το 4!!
    -τουλάχιστον ετέλιωσεν πριν ξεκινήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ασπούμεν, έλεος!
      Ε σιορ, ετέλιωσεν γρήγορα και να σου πω, επερίμενα το

      Διαγραφή
  2. ο! είσαι σε καλό δρόμο :)

    πάντως μεν πνίεσε, έσhιεις ακόμα να την φάεις που καθυστερημενους πιιιιιιιι!

    ούτε να γυρεύκεις άντρα των ονείρων σου, εσύ να περνάς καλά και όταν θα πρέεπι να έρτει θα έρτει!
    πάνω που ούλλα να περν΄'ας καλά κ τα άλλα γίνουνται :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι πολλά μικρή για να αγχώνεσαι για τούτα τα πράματα! Εν λέω, εν πολλά ωραίο να έχεις τα flirt σου σε τούτην την ηλικία, να κάμεις τις πελλάρες σου, να ζήσεις την ανεμελιά του να 'σαι με κάποιον τζαι να μεν σε κόφτει το αύριο! Όμως, σε αντίθεση με τις περισσότερες κοπέλες στην ηλικία σου που είναι αλλού γι' αλλού, σε κόβω για αρκετά ώριμη τζαι συναισθηματική, που δεν της αρέσει να είναι με κάποιον απλά για να είναι! Οπόταν, όπως σου είπε κι η beatrix από πάνω, άσε τον εαυτό σου χαλαρό, να περνάς καλά κι όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή, εννά εμφανιστεί ο πρίγκιπάς σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω, όταν ήμουν μικρή (και τριανταφυλλένια) επερίμενα και επερίμενα για τούτον τον πρίγκιπα, και απλά εν εβρήσκουνταν κάποιος και ένιωθα σαμπώς και έκαμνα εγώ κάτι λάθος, ή σαμπώς και είχα πάνω μου κάτι λάθος.
      Τωρά που τελειώνει η εφηβεία μου, έχει μοιωθεί η μοιρολατρεία μου. Μερικές φορές πιάνει με η μελαγχολία και σκέφτουμαι "Γιατί να μεν κουτσιώ άντρα;" αλλά μετά που έναν κουβά παγωτό και τρεις σοκολάτες περνά μου :Ρ

      Διαγραφή