Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Γιόκ......καπούτ σου λέω

Είμαι έτσι λίον ντάουν σήμερα γιατί εσταμάτησα το volleyball. Εφκήκα που την ομάδα γιατί τωρά με τις εξετάσεις εν έχω πάρα πολύ χρόνο (όκει, εν ήμουν και η καλύτερη παίκτρια, εν θα χάσει και η ομάδα - ασπούμεν, όσο και επίενα πέντε χρόνια, άλλες παν πιο πολλά) απλά λυπούμαι που εν να χάσω ούλες τις πελλάρες που έκαμνα με τις κορούες. Τι εν να κάμω τωρά τις νύκτες χωρίς τις λεσβοπορνοδιαστροφικές ώρες που επερνούσα με τις πελλές μες τα αποδυτήρια;

Typical διαγωνισμοί που το πια έχει τα καλύττερα κολούθκια ως το  καλύττερο βυζί

3 σχόλια:

  1. εμείς γιατί να μεν κάμνουμεν(/εκάμναμεν) έτσι διαγωνισμούς δηλαδή;; Ίντα ξενέρες ήμασταν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, εθύμισες μου ένα πολλά αστείο περιστατικό τωρά!
      Μετά που εμάς κάμνουν τα αγόρια προπόνηση. Μια μέρα είμαστουν στα αποδυτήρια και εκάμναμεν τες ίδιες πελλάρες (περιττώ να σου πω, όποτε καποια αγοράσει νέο σετ εσώρουχα κάμνει μας τα πασαρέλα).

      Ε λοιπόν, είπα κι εγώ μια μέρα να τους μάθω λίες κινήσεις τζούντο και άκουες τσιριλλιές και γελούθκια και κακό. Έπεφτεν η μια πάνω στην άλλη, ετζυλούνταν χαμέ κλπ. Πρέπει να εκάμναμεν πάρα πολύ φασαρία και να τους εκινήσαμεν το ενδιαφέρον ποτζί έξω γιατί άκουσα φωνές και μάλιστα της προπονήτριας μας να παουρίζει να κάμουμεν ησυχία, πάω να ανοίξω την πόρτα και θωρώ είχαν έρτει ούλοι οι αρσενικοί και εσταθήκαν πόξω όπως τους λυσσιασμένους. Ο δε προπονητής τους να τους φωνάζει να συναχτούν να κάμουν προθέρμανση.
      Ωραίες στιγμές.

      Διαγραφή